lauantai 18. toukokuuta 2013

Maijooks

Tänään oli se päivä, jota olin odottanu ja jota varten olin treenannu jo tänne tulosta asti. Tänään Tallinnassa juostiin Maijooks, joka on vähän niinkun paikallinen versio Helsingissä järjestettävästä naisten kympistä sillä erolla, et täällä matkanpituus on vaan 7 kilometriä. Kaikki juoksijat on naisia ja tänä vuonna osallistujien määrä oli 12 000. Melko paljon, eikö?

Maijooks juostaan neljässä eri kategoriassa, jotka on juoksu ajanotolla, ilman ajanottoa, kävely ja sitten sauvakävely. Ite vaikutin kakkosryhmässä, eli juoksin kyseisen matkan ilman ajanottoa. Katoin kuitenkin omasta kellosta lopullisen tuloksen ja 38 minuutin kohdalla mä ylitin maaliviivan. Tää oli mun paras suoritus tähän asti, olin siihen tyytyväinen ja ennen kaikkea sen jälkeinen olo oli todella upea. Ehkä mä vielä joskus preppaan itteni siihen kuntoon, et juoksen 7 kilometriä 23 minuutissa, niin kun tän vuotisen Maijooksun voittaja. Ei huono aika ollenkaan!


Starttinumero

Mun uskolliset ystävät

MEESTEHOID! Hengaillu paikka miehille sen aikaa, kun leidit on radalla.

Alkuun sää oli tosi synkkä, mut kyllä se aurinko sieltä tuli sit vihdoin. Lämmintä oli anyway.

Ekan juoksuporukan lähtölaukausta odotellessa...

Lauluväljak

Juoksemisesta on tullu mulle kun koukuttava huume, oisin nyt jo innoissani lähössä juoksee saman roundin uudestaan. Katotaan sitten syksyllä kun on Tallinn marathon, hehheh.

Nyt olis tj 11, eli kohta harjottelupäivät on ohi ja sit käynnistyy mun ura Tumlaren summer helperinä elokuun loppuun asti. Varsin Tallinna-painotteinen kesä siis tiedossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti